Serwis
Zapewniamy szybki i profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Oferujemy dokumenty potwierdzające sprawność naszych urządzeń oraz modernizację dawnych modeli do wersji z aktualnej oferty.
Dokonujemy również okresowych przeglądów technicznych urządzeń medycznych firmy DRAMIŃSKI wraz z wpisami do Paszportów Technicznych.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt przed nadaniem paczki do serwisu ponieważ większość przypadków udaje się rozwiązać na odległość. Przysłanie na serwis gwarancyjny sprawnego technicznie urządzenia może wiązać się z naliczeniem kosztów przeglądu.
Aby znacznie przyspieszyć i ułatwić proces czynności serwisowych prosimy o:
1. dołączenie do paczki informacji z opisem usterki, danymi do faktury, danymi do wysyłki, nr kontaktowy (zalecamy wypełnienie poniższego formularza i wydrukowanie jego potwierdzenia otrzymanego na adres e-mail),
2. staranne zabezpieczenie paczki ponieważ producent nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu,
3. dostarczenie osobiście lub wysłanie* paczki na adres:
Dramiński S.A. – SERWIS
Sząbruk, ul. Wiktora Steffena 21
11-036 Gietrzwałd
+48 89 675 26 00
4. powiadomienie firmy DRAMIŃSKI S.A. o usterce urządzenia niezwłocznie od momentu jej wystąpienia. Urządzenie powinno trafić do Serwisu nie później niż przed datą wygaśnięcia Gwarancji – dotyczy wyłącznie serwisu gwarancyjnego.
5. Dostarczenie wraz z urządzeniem kopii dowodu zakupu** (powinien określać datę i miejsce zakupu, nazwę urządzenia oraz jego nr seryjny) – dotyczy wyłącznie serwisu gwarancyjnego.
Problemy z urządzeniami można zgłosić za pośrednictwem formularza zgłoszenia serwisowego, telefonicznie e-mailowo.
* dostarczenie sprzętu do Serwisu odbywa się na koszt użytkownika. W przypadku serwisu gwarancyjnego koszt odesłania urządzenia pokrywa producent.
** w przypadku zakupu bezpośredniego w firmie Dramiński S.A. posiadamy pełną historię urządzeń więc dowód zakupu nie jest konieczny.