Serwis
Zapewniamy swoim klientom szybki i sprawny serwis w okresie objętym gwarancją oraz oferujemy serwis pogwarancyjny w tym modernizacje urządzeń produkcji firmy DRAMIŃSKI. Gwarantujemy wykonanie usługi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
Dokonujemy okresowych przeglądów technicznych urządzeń medycznych firmy DRAMIŃSKI wraz z wpisami do Paszportów Technicznych.
Jak należy wysłać urządzenie do serwisu?
1. Bezpiecznie spakować sprzęt oraz wysłać go do nas za pośrednictwem poczty lub kuriera na adres: DRAMIŃSKI – SERWIS, ul. Owocowa 17, 10-860 Olsztyn
2. Do paczki ze sprzętem należy włożyć:
- kopię dowodu zakupu (wymagane przy naprawie gwarancyjnej),
- opis usterki (wymagane),
- adres zwrotny/dane do faktury oraz numer telefonu kontaktowego (wymagane),
lub
- wydruk otrzymanego na e-mail potwierdzenia zgłoszenia, jeśli zgłoszenie było składane za pośrednictwem poniższego Formularza zgłoszenia serwisowego
3. Wypełnić czytelnie list przewozowy – stanowić będzie potwierdzenie nadania paczki.
Problemy z urządzeniami można zgłosić za pośrednictwem Formularza zgłoszenia serwisowego, telefonicznie pod nr +48 89 527-11-30 wew.2 lub e-mailem: kraj@draminski.com
Ogólne warunki gwarancji
Urządzenia firmy DRAMIŃSKI objęte są 2-letnią gwarancją. Wyjątek stanowią:
- sondy do pH-metrów – 1 rok gwarancji,
- gwarancji nie podlegają akumulatory ultrasonografów, które się naturalnie zużywają i przewidziane są fabrycznie na ok. 500 cykli ładowań.
Nabywca traci uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku:
- dokonywania jakichkolwiek samodzielnych napraw lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione,
- dokonania samowolnych zmian konstrukcyjnych,
- wystąpienia uszkodzeń urządzenia i akcesoriów wynikłych z winy użytkownika (zniszczenia mechaniczne, nieprawidłowa konserwacja),
- niewłaściwe przechowywanie lub użytkowanie niezgodnie z instrukcją obsługi.
Dostarczenie sprzętu do naprawy odbywa się na koszt użytkownika. Koszty dostarczenia sprzętu po naprawie gwarancyjnej pokrywa firma Dramiński
Uwaga: jeżeli reklamacja okaże się nieuzasadniona lub termin gwarancji już minął, wówczas do kosztów naprawy doliczony zostanie koszt przesyłki.